Het Farmada netwerk

Over ons

Farmada is een groepering van zelfstandige apothekers die werd opgericht in 2020. Het voornaamste doel van dit initiatief is het ontzorgen van de apotheker zodat de volle aandacht naar de patiënt kan gaan. Met de voordelen van een groepering geven we de kans om uw apotheek in volle glorie te laten functioneren in een markt die steeds meer uitdagingen met zich meebrengt.

We streven ernaar om het meest apotheekgerichte platform te zijn waar de apotheker één centrale plek heeft om zowel producten als diensten aan te kopen aan de meest interessante voorwaarden. En waarmee het labo haar marktaandeel versterkt én kosten bespaart.

Onze voordelen

  • check-mark-1Samenbrengen van zelfstandige apothekers
  • check-mark-1Optimaliseren van aankoopbeleid
  • check-mark-1Aanbieden van verschillende diensten
  • check-mark-1Wissel ideeën uit met andere apothekers
  • check-mark-1Geniet van groepsaankopen
  • check-mark-1Ontvang nieuws en updates uit de sector
  • check-mark-1Geniet van marketing ondersteuning
  • check-mark-1Word lid van een onafhankelijke apotheker-groepering in België
  • check-mark-1Ondersteuning met administratieve taken
  • check-mark-1Goedkoop lidmaatschap
  • check-mark-1Toegang tot intranet (aankoopplatform)
  • check-mark-1Gepersonaliseerde folder
Over Farmada

Onze Doelen

Innovation
Digitale innovatie

Als Farmada-lid krijgt u toegang tot het intranet, een digitaal aankoopplatform waar zowel kennis als marketingmateriaal gedeeld wordt. Verder bieden we ondersteuning op aankoopniveau, waarbij we inspelen op pathologie en trends.

Compassion
Ontzorgen van diensten

We bieden talrijke diensten aan voor al onze Farmada-leden. We ondersteunen onze leden o.a. op het gebied van marketing, materiaal en administratie. Onze apothekers kunnen ook genieten van onze opleidingen, gaande van social media tot klantvriendelijkheid.

Integrity
Een centrale plaats

Samen vormen we een netwerk van apothekers en labo’s, om te leren van elkaar en om elkaar te ondersteunen. We werken met één content platform, gecentraliseerde fysieke/online trainingen en een centrale databank.

Marktaandeel vergroten

Onze apothekers genieten van grote volumekortingen en onze leveranciers zullen op deze manier hun marktaandeel kunnen vergroten.